Bücher

Schwarz-Musch, A., Tauchhammer, A. & Guetz, B. (2024). Digitale Werbung in der Post-Cookie-Ära: Gezielte Kampagnenplanung entlang der Customer Journey. Springer-Gabler, Wiesbaden.

Schwarz-Musch, A., Tauchhammer, A., Guetz, B. (2022). Digital Marketing Road Map, Springer Gabler, Wiesbaden.

Artikel in Zeitschriften

Guetz, B. & Bidmon, S. (2023) The Credibility of Physician Rating Websites: A Systematic Literature Review in Health Policy, 132: 104821

Guetz, B. & Bidmon, S. (2023) Understanding the determinants of adoption and intention to recommend physician rating websites in Patient Education and Counseling, 109: 132.

Guetz, B. & Bidmon, S. (2022) Awareness of and interaction with physician rating websites: A cross-sectional study in Austria. PLOS ONE 17(12): e0278510.

Guetz, B., Bidmon, S. (2022). The Impact of Social Influence on the Intention to Use Physician Rating Websites: Moderated Mediation Analysis Using a Mixed Methods Approach in: Journal of Medical Internet Research, 24 (11), e37505.

Guetz, B., Schwarz-Musch, A., Tauchhammer, A. (2022). Die Zukunft des digitalen Marketings in: value, 20, 91-92.

Guetz, B., Tauchhammer, A., Schwarz-Musch, A., Schellander, I. (2022). Backen im Web 3.0 in: value, 20, 86-87.

Schwarz-Musch, A., Guetz, B. (2022). re!think Marketing in: value, 20, 76-79.

Guetz, B. (2018). Konzeptualisierung und Operationalisierung von Patientenzufriedenheit mit
Hausärztinnen und Hausärzten in: Junior Management Science 3(3) (2018) 106-145.

Buchbeiträge

Guetz, B., Herzeg, C., Schwarz-Musch, A. (2022.) Der zufriedene Bürger 2022 in: Anderwald, K., Hren, K., Stainer-Hämmerle, K. Kärntner Jahrbuch für Politik 2022, Mohorjeva Hermagoras Verlag.

Schwarz-Musch, A., Guetz, B. (2021). Markenführung für Städte und Gemeinden in: Stainer-Hämmerle, K., & Oppitz, F. Handbuch Gemeindepolitik, Verlag Österreich.

Konferenzbeiträge

Guetz, B. & Bidmon, S. (2023) Understanding the determinants of adoption and intention to recommend physician rating websites in Patient Education and Counseling, 109: 132.

Guetz, B. & Bidmon, S. (2023). The Impact of Credibility on the Intention to Recommend Physician Rating Websites: A Mixed Methods Approach in: European Conference on Health Communication, 15-17 November 2023, Klagefurt.

Guetz, B., Bidmon, S. (2022). Understanding the determinants of adoption and intention to recommend physician rating websites in: International Conference on Communication in Healthcare, 05-09 Sep 2022, Glasgow

Bidmon, S., Guetz, B. (2022). The influencing chain of physician rating website usage: a cross-sectional study in Austria in: 2022 European Marketing Academy (EMAC) Budapest, 24-27 May 2022, Budapest

Guetz, B., Fritz, M., Schellander, I. (2022). Die digitale Baker Journey in: 15. Forschungsforum der österreichischen Fachhochschulen, 20-21 Apr 2022, Villach

Guetz, B., Fritz, M., Grubmüller, S. (2022). Die digitale Baker Journey in: Lange Nacht der Forschung, 20 May-21 Jul 2022, Klagenfurt

Guetz, B., Bidmon, S. (2021). Awareness of and Interaction with Physician Rating Websites: A Cross-Sectional Study in Austria (Bordeaux)

Guetz, B., Bidmon, S. (2021). The Impact of Social Influence on the Intention to Use Physician Rating Websites – A Randomized Experiment

Guetz, B., Bidmon, S. (2019). The Credibility of Physician Rating Websites: A Systematic Literature Review in: 18th International Conference on Research in Advertising (Krems)

Guetz, B. (2019). Konzeptualisierung und Operationalisierung von Patientenzufriedenheit mit Hausärztinnen und Hausärzten in: Junior Management Science Konferenz (Hamburg)

Sonstige Publikationen

Schwarz-Musch, A., Walluschnig, M., Guetz, B. (2020). Die organisatorische Verankerung von Business Development in internationalen Technologiekonzernen. Working Paper No. 4. Fachhochschule Kärnten, Wirtschaft & Management. URL: www.fh-kaernten.at/unser-studienangebot/wirtschaftmanagement/forschung/working-paper-series/